Acest website foloseste COOKIES. Prin folosirea webiste-ului, sunteti de acord cu folosirea acestora. - Vezi mai multe - ACCEPT
Suna la: 0722 371 619

Coș de cumpărături 0
0,00Lei

Banii inapoi garantat in 14 zile

Produsele achizitionate din magazinul Esderman se pot returna, in ambalajul original si in aceasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

In conformitate cu dispozitiile art. 14 din OG 34/2014 cumparatorul nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii, produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare precum si certificatul de garantie (in original) iar cutia acestuia nu trebuie sa fie deteriorata. Cheltuielile de restituire se suporta conform legii de catre cumparator.

In conformitate cu prevederile art.8 din aceeasi ordonanta, rambursarea sumelor achitate pentru produsul sau produsele in cauza se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului, adica data primirii in depozit al produsului/produselor - rambursarea contravalorii se va face prin transfer bancar in contul IBAN specificat de cumparator.

Important

Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului,  etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc, echipamentele de pe care s-au dezinstalat  sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate, echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau de cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software, precum si cele care au fost desfacute ori al caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.

 

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi,  lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa , ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri ( returnarii repetate).

Conform art. 14 din OG 34/2014 republicata nu se restituie in termenul de 14 zile urmatoarele produse:

- produsele al caror pret depind de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant

- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid: inregistrari audio / video sau programele informatice in cazul in care sunt desigilate de catre consumator

Produsele care, in momentul comenzii, figureaza "La comanda" sunt aduse pe comanda si nu se pot returna.

- inregistrarile audio, video sau programele informatice in cazul in care sunt desigilate de catre consumator.

Procedura de retur al produselor

In cazul in care doresti sa returnezi un produs achizitionat de la Esderman, te rugam sa urmezi pasii urmatori:

1. Descarca formularul retur produs din locatia urmatoare: Formular retur produs

2. Complecteaza cu atentie formularul de retur, dupa care te rugam sa-l printezi. Atentie! Toate campurile sunt obligatorii.

3. Este obligatoriu sa trimiti produsul impreuna cu cutia originala a acestuia nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii.Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului.

4. Dupa ce ai efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul prin curierat rapid ( exclus Posta Romana sau PrioriPost ) la adresa: Galati Strada Tecuci NR 153. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.

5. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client (curier, comisioane bancare, etc).In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie cheltuielile vor fi scazute din suma ce trebuie returnata.

Atentie ! Conform legislatiei in vigoare politica de retur al produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de catre persoane fizice.