Acest website foloseste COOKIES. Prin folosirea webiste-ului, sunteti de acord cu folosirea acestora. - Vezi mai multe - ACCEPT
Coș de cumpărături
Total cos
  1. GARANȚIA PRODUSELOR

    Produsele comercializate de magazinul online - esderman.ro provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională susținută de unități service autorizate ale partenerilor esderman.ro sau ale producătorilor.

    În cazul certificatelor de garanție emise de producător / importator, produsele beneficiază de garanție în rețelele de service ale acestora, în centrele mentionate explicit în certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevăzut în certificat. Această unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției; condițiile de acordare a garanțiilor, în acest caz, pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora, la nivel național (a se vedea lista centre de service autorizate). Totodată, S.C. Esderman S.R.L. răspunde privind garanția legală de conformitate, în calitate de vânzător conform prevederilor legale. În cazul în care durata medie de utilizare a unui produs este mai mică de 2 ani, garanția de conformitate se reduce la acea perioadă.

    Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de producător / importator și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție; de asemenea această perioadă este confirmată și de certificatul de garanție aferent facturii fiscale emis de esderman.ro.

    Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunoștința vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de către acesta pana la data aducerii produsului în stare normala de utilizare, respectiv data notificarii în scris în vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului către consumator. Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese și subansambluri, proiectat și construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare și asupra caruia se pot efectua reparații sau activități de intretinere) defectate în termenul de garantie legala de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau atunci când durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute în termenul de garantie legala de conformitate depășește 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vânzător sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Totodata, produsele de folosinta indelungata care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garantie vor beneficia de un nou termen de garantie care curge de la data preschimbarii produsului. Drepturile conferite în baza garantiei comerciale sunt în conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

    Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanție. Termenul maxim de soluționare este de 15 zile lucratoare de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.

    Reparatiile in perioada post garantie pot dura între 10 – 90 zile.

    Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

    • depanarea / reparația produsului;
    • înlocuirea parțială sau integrală a produsului;
    • înlocuirea cu produse cu perfomanțe cel puțin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
    • returnarea contravalorii produsului în situația în care reparația sau inlocuirea nu sunt posibile;

    Responsabilitățile clientului:

    Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

    1. s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
    2. numărul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
    3. sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
    4. produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusări, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
    5. incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.
  2. PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANȚIE:

    La aducerea / expedierea produsului pentru garanție vă rugăm să ne comunicați numărul cererii de service alocat după completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid vă rugăm să menționați pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mențiunea "ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

    Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de service trebuiesc să fie complete, să conțină toate accesoriile (recomandăm să fie aduse / expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție, a certificatului de garanție original al producătorului / importatorului, precum și, opțional, o copie a certificatului de garanție emis de esderman.ro care însoțește factura sau este transmis online, via email, clientului.

    Produsele care necesită acordarea garanției pot fi aduse, personal, de către client sau pot fi expediate la adresa: Galati, Str Tecuci Nr 153

    Programul de lucru cu publicul al departamentului de service este:

    • Luni, Miercuri și Vineri: 10:00 - 17:00
    • Marți și Joi: 10:00 - 18:00
    • Sâmbătă: 10:00 - 14:00

    Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în sarcina CLIENTULUI expedierea se poate face prin intermediul oricarei firme de curierat . În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.

Te rugam sa astepti...